Tisdag!

Har precis städat och diskat lite här hemma. Sitter coh tittar på OTH, jag tröttnar aldrig på det. Sen senare ska jag laga mat till mig och Fredrik och sen åka in till stan och fika med Vickan och memme:) Var ett tag sen vi fikade så det ska bli mysigt:) Imorgon och på torsdag jobbar jag sen på fredag har jag tänkt att jag kanske ska träffa min syster. I helgen blir det jobb och fotboll och kanske bio. Är lite sugen på att gå ut men får se vad tjejerna ska hitta på.
Puss

Thailand 2009!

Nu är jag hemma från Thailand, vi kom hem i tisdags men jag har inte orkat skriva förens nu. Thailand var helt underbart kunde inte ha blivit bättre:) Sol och bad i tre veckor:D. Vi kom till bangkok pa nyårsafton pa kvällen, där vi snabbt var tvungna att skaffa en taxi som skulle köra oss till vårat hotell. Till slut kom vi fram till hotellet och somnade typ direkt. Sen nästa dag tog vi flyget till Krabi/ Ao nang. Vi var i Ao nang i några dagar och solande och åkte ut till koh Poda och några till öar. Sen drog vi vidare till party ön Phi phi:) När vi kom fram till vårat hotell var det inga glada miner, skapligt skabbigt var det till skillnad hur vi bodde i Ao nang. Men det gick bra till slut. Här festade vi några gånger och träffade mycket trevligt folk. Man festade och dansade på stranden och det var så himla kul. Vilken känsla det var näör man stod där på stranden och en bra låt kom och vinden bara susade haha,Härligt! vickan och anna gjorde tatuering:P Blev himla fina! Vi åkte ut till öar och snorklade och det va kul. Sen solade vi på ganska mycket, fan va varmt det var ibland så jag låg i skuggan några gånger. Sen blev vi trötta på allt festande och åkte tillbaka till lugna ao nang. Men efter några dagar där ville vi tillbaka till Phi phi:). Resan var verkligen underbar och så himla lyckat. Jag saknade Fredrik mer än vad jag trodde att jag skulle göra, så på flygplatsen när jag såg honom kom det en del tårar både från mig och Fredrik. Nu är vi hemma i Sverige och allt är precis som vanligt.

Ska snart ta tag i disken som bara blir större och större. Ska lägga upp bilder sen!