Tisdag

Idag är det inte fint väder men så är det alltid nör jag är ledig:( Jobbar inte föresns frdag så lite sol hoppas jag på. I helgen firade vi Anna som fyllde 20 år igår:) Vi var i Tessans brors lägenhetn och förfestade och sen kom hennes bror och hans vänner. Vickan var väl den som hade roligast på förfesten hon körde på fullt ut:) Sen blev det Hugo som vanligt! När jag kom hem sen på natten så var ju inte Fredrik  här hemma för han var på träningsläger. Det var så ensamt att gå och lägga i sig nu när man är så himla van att han är här. Söndagen blev väldigt lugn mådde ju inte så bra direkt. Igår jobbade jag från 12-16 sen kom Fredrik hem på kvällen och då blev vi båda så glada:D Nu ska jag fixa i ordning min och sen ska jag och Fredrik titta på en lägenhet, men det kommer väl va as mycket folk som vanligt så vi kommer väl inte köpa den heller. Får se! Sen ska jag nog träffa Jenny:)
Puss                                          
                                                                     Anna och jag på Hugo i lördags:)
                                                      

Kommentarer
Postat av: Towe

jaa men gud då hinner vi ju säkert med att ses :)

2009-04-14 @ 15:08:19
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Postat av: towe

mina små prinsar!

2009-04-18 @ 16:09:44
URL: http://towebomaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0