Helgen!

I Fredags jobbade jag heldag och sen var jag bara hemma med Fredrik och bara slappade. Var ledig nu i lördags så vi åkte in till Fredriks mamma och försökte leta efter lägenheter. På kvällen visste jag inte om jag skulle ut eller inte men det fick bli en slapp kväll igen. Emelie kom lite senare på kvällen och vi tittade på massa filmer. Jobb var det på söndagen och vi hittade en lägenhet som vi tittade på idag. Åkte in till stan idag vid 12 och tittade på en lägenheten men vi tyckte inte att den passade oss så bra. Sen när åkte hem så ringer det nån till Fredrik och då är det dem som vi hade skickat mail till för en vecka sen om en lägenhet som ligger centralt och säger att vi kan ta oss en titt imorn på den och då blev jag så glad:) Hoppas hoppas att den är fin!
Puss


Kommentarer
Postat av: tess!

Hoppas ni får den lägenheten hörru, :)

2009-02-24 @ 17:07:13
URL: http://ottossun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0