Lördag!

Vilket fint väder det är idag och då känner man att våren snart är här och idag är jag ledig:) Igår jobbade jag heldag och det gick riktigt bra, det var tre praktikanter där igår så butiken blev himla fin. Vi har fått in så mycket fint som jag vill ha:) Ikväll blir det utgång och det ska bli kul var ju ett tag sen:P Det var bara jag och memme som var på i helgen men det blir nog trevligt. Först ska vi förfesta hos memmes Andreas och sen vidare till Hugo som vanligt. Ska nog ta det lugnt eftersom jag jobbar imorn och elva dar framåt.

Nu ska jag fixa i ordning mig och sen kommer Fredriks pappa och hämtar mig för vi ska se när Fredrik spelar sin första match med Sylvia!
                                                                 Min fina älskling!
                                

Kommentarer
Postat av: Vicky

Ni får ha det så kul ikväll, brudar :D Jag kommer igen nästa helg :P

2009-02-28 @ 22:16:38
URL: http://vickyfyhr.blogg.se/
Postat av: Nicka

Yes! Ytterligare en blogg att följa, har blivit helt tokig, vill läsa om alla : ) Kram på dig

2009-03-01 @ 22:03:20
URL: http://virrpannatrollstoft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0