Pirr pirr i magen!

Igår följde memme med mig in till stan för att titta på lägenheten, vi ville komma i god tid så vi var där en kvart för tidigt. Det vara bara vi därså vi fick en egen visning så det va bra men hon var väldigt snurrig som skulle visa oss lägenheten. Den va jätte fin tycker både jag och memme så jag hoppas att vi får den, får reda på det idag så jag hoppas att Fredrik ringer snart och säger att vi har fått den. Men om vi inte får den ska vi titta på en till imorn eller jag kan inte följa med då för jag jobbar. Senare igår på kvällen gick jag, memme och Fredrik och åt på Thai och fasiken vad gott det var:)

Nu ska jag snart til jobbet!
Puss


Kommentarer
Postat av: Anny

Gud vad kul! Vart ligger lagenheten?? :)

2009-02-25 @ 13:42:05
URL: http://maggiee.blogg.se/
Postat av: Syster

Hoppas på den då! Hur går det för dej med våran tävling då? =P

2009-02-25 @ 23:11:22
Postat av: Anonym

ja det känns riktigt kul! Äntligen. Den ligger på dagsbergsvägen, precis vi södra promenaden :) Helt perfekt läge :) Hur går det för er då?

2009-02-27 @ 21:31:57
Postat av: Vicky

Oups, det va bara jag :)

2009-02-27 @ 21:32:27
URL: http://vickyfyhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0