Jobba jobba jobba:)

Men ja ska inte klaga på att jag jobbar för mycket nu, jag vill jobba och få massa pengar:) Åke in till jobbet med vickan, anna och memme. Så jävla brun tjejen är asså, helt sjukt! Himla kul var det att träffa henne igen, har saknat henne så mycket. Snart ska jag träffa Anna och memme och sen äta på Thai och sen köpa godis och se på film. MYS MYS!

Letar fortfarande efter lägenhet men hittar fan ingen:( Vill flytta nu. Pratadfe med Nirro igår och vi sa att vi snart ska åkt och hälsa på Emme i Göteborg:) Var ett tag sen jag träffade syrran. Vi ska väl åka typ om två veckor eller nåt.
Nu ska jag städa innan tjejerna kommer.
puss

                                   


Kommentarer
Postat av: Anna

Alltså, du ska med på lördag, inget snack om saken!

2009-03-06 @ 10:27:45
URL: http://maggiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0